Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

11:06:Δεν Μπορω.

Στίχοι που έχω γράψει. Προσωπικά πράγματα που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Έτσι. Γιατί παλιά οταν δεν ηξερα πολλά δεν καταλάβαινα πόση ομορφιά είχαν αυτά τα λογία.
Δεν Μπορώ

Δεν Μπορώ, Δεν Μπορώ Να Ζήσω Μακριά Σου Άλλο Πια
Δεν Θα Αντέξω, Δεν Θα Αντέξω Να Σε Χάσω Για Άλλη Μια Φόρα
Πως Θα Κάνω, Πως Θα Κάνω Να Σε Φέρω Πιο Κοντά
Πιο Κοντά Μου Να Σε Φέρω Να Σε Πάρω Αγκαλιά.
Άσε Με Να Ρθω Κοντά Σου. Να Σου Κλείσω Τις Πληγές. Τις Πληγές Που Σε Πονάνε.
Και Σε Κάνουνε Να Κλαις.
Άσε Με Μια Νύχτα Μονό Να Σου Κάνω Ότι Θες Ο Θεός Μου Εσύ Να Γίνεις
Και Να Κάνω Ότι Θες
Δεν Μπορώ Δεν Μπορώ Να Καταλάβω Άλλο Πια
Γιατί Δεν Θέλεις Γιατί Δεν Θέλεις Να Σε Αγαπήσω Άλλη Μια Φόρα
Δεν Μπορώ, Να Κρύβω Το Συναίσθημα Μου Πια
Το Συναίσθημα, Αυτό Που Τώρα Νιώθω Στην Κάρδια.


Στίχοι Από Την Κάρδια Μου Και Από Μια Περασμένη Ηλικία Που Μου Θυμίζει Πολλά. Ευχαρίστα Και Δυσάρεστα. Δεν Θα Σταματήσω Να Είμαι Ο Εαυτός Μου. Ποτέ. Καληνύχτα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου