Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

10:30

Γεια Σου Και Σήμερα. Εδώ Στα Ιδία Τα Λημέρια. Φοβόμαστε Πολύ Ρε Συ. Πολύς Φόβος Που Δεν Μπορώ Να Καταλάβω Από πού Πηγάζει Αλλά Μας Κάνει Την Ζωή Δύσκολη. Βασικά Ξέρω Από πού Πηγάζει. Από Την Δείλια Μας Να Ζήσουμε. Όχι Βεβαία Μονό Από Αυτό Αλλά Και Από Τις Σύγχρονες Καταστάσεις Που Βιώνουμε. Πως Καταντήσαμε Έτσι? Γιατί Περί Κατάντιας Μιλάμε. Εμείς. Ο Δυτικός Κόσμος Που Καταδικάζει Το «Οφθαλμός Αντί Οφθαλμού» Καταλήξαμε Να Το Κάνουμε Βασικό Άξονα Της Ζωής Μας. Θέλουμε Το Κακό Του Αλλού. Τον Ζυγίζουμε Με Λεφτά Και Τον Κρίνουμε Από Το Αυτοκίνητο Του Και Το Καινούργιο Του Ιphone. Διευκρινίσεις. Δεν Είναι Άσχημο Το Iphone Αλλά Ούτε Και Τα Λεφτά. Όταν Όμως Αυτά Καταλήγουν  Να Είναι Οροί Που Βάζουμε Για Να  Γνωρίσουμε Η Όχι Κάποιον Είναι Τουλάχιστον Ηλίθιο. Υπάρχουν Πιο Σημαντικά Πράγματα Στην Ζωή Και Στην Ψυχοσύνθεση Ενός Ανθρώπου. Ψύχη Που Πήγες? Προσωπικότητα? Ενδιαφέροντα? Δεν Ξέρω. Ελπίζω Φίλε Μου Να Μην Ισχύει Ότι Λέω. Όχι Στον Βαθμό Που Τα Βλέπω Εγώ Και Να Τα Ζω Μονό Εγώ.  Σίγουρα Εκεί Έξω Υπάρχει Και Το Αληθινό Και Το Όμορφο Αλλά Πλέον Είναι Πολύ Δύσκολο Να Το Ξεχωρίσεις Από Κάτι Ψεύτικο. Προσποιητό. Το Σταματώ Εδώ Φίλε Μου Γιατί Δεν Θέλω Να Μου Απογοητευτείς. Αν Ξέρουμε Τι Ψάχνουμε Θα Το Βρούμε Μην Μου Ανησυχείς. Άντε Πάω Εγώ. Είναι Και 10 Και 30 Βλέπεις. Γεια Σου Κάλε Μου Άγνωστε.
{.bullets are the beauty of the blistering sky, bullets are the beauty and I don't know why.}

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου