Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Τα Ακούσματα Μου Part Un.

Ας Αρχίσω Λίγο Να Σου Μιλώ Για Την Μουσική Που Ακούω. Χωρίζεται Σε 2 Μέρη. Είναι Αυτή Η Μουσική Που Ακούω/Χρησιμοποιώ Για Εκτόνωση. Για Να Μου Δώσει Καθαρά Όρεξη Και Ρυθμό. Μια Μουσική Που Πραγματικά Δεν Ενδιαφέρεσαι Να Μάθεις. Όμως Υπάρχει Και Η Μουσική Η Όποια Είναι Μαζί Μου Σε Ποιο Εσωτερικές Στιγμές. Σε Αλλά Μέρη, Ψυχικά Που Μου Ξεκλειδώνει Σκέψεις, Ιδέες Και Είναι Σαν Έμπνευση Για Έμενα. Αυτούς Τους Καλλιτέχνες Θα Σας Απαριθμήσω Τώρα. Έλατε Μαζί Μου.

The XX.

Τους The XX Τους Γνώρισα Καθαρά Από Σπόντα. Από Την Τηλεόραση. Γοητευτικά Αλλά Και Παραξενεύτηκα Από Τον Ήχο Τους. Ήταν Το Διαφορετικό, Αυτό Ακριβώς Που Έψαχνα Εκείνη Την Περίοδο. Ο Ήχος Τους Ήταν Εντελώς Εκτος Από Τα Ακούσματα Μου. Όμως Μου Άρεσε Πολύ Και Έτσι Με Τον Καιρό Τον Δάμασα Και Τον Γούσταρα Πολύ. Τους Ακούω Όταν Θέλω Να Δημιουργήσω Κάτι. Οτιδήποτε Και Αν Είναι Αυτό. (Που Να Έχει Πάντα Σχέση Με Τέχνη. Θα Σας Παραθέσω Κάποια Αγαπημένα Μου Κομμάτια Παρακάτω:

Intro Night Time Islands

Bat For Lashes.

Αυτή Την Κοπελιά Την Γνώρισα Στο MySpace. Μια Από Τις Περίεργες Μέρες Που Δεν Έχεις Τι Να Κανείς Τελικά Πολλές Φορές Ανακαλύπτεις Τόσο Όμορφα Πράγματα. Anyway. To The Point. Η Bat For Lashes Εκτος Το Ότι Είναι Σαν Δίδυμη αδελφή Της Lily Allen Είναι Εξαιρετικά Ταλαντούχα. Έχει Κατακτήσει Με Το Πρώτο Της Άλμπουμ Mercury Prize Αλλά Και Οι Κριτικές Που Έχει Λάβει Είναι Παρά Πολύ Καλές. Η Μουσική Της Σε Συνδυασμό Με Την Εξαιρετική Φωνή Της Σε Εισάγει Σε Έναν Φανταστικό Κόσμο Παραμυθιού. Η Τουλάχιστον Μονό Έμενα Εισάγει. Anyway. Αγαπημένα Τραγούδια:

What's A Girl To Do Sleep Alone Siren Song Daniel

Αυτούς Τους 2 Καλλιτέχνες Τους Αγαπώ Ιδιαίτερα Και Γι'αυτο Ήθελα Να Είναι Σε Ξεχωριστό Ποστ. Έρχεται Και Part Deux.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου